Background Image

Administrationshusets Intranet

På Administrationshusets hjemmeside har beboere, bestyrelsesmedlemmer og ejendomsejere i de ejendomme, vi administrerer, adgang til et intranet for ejendommen. Kun beboere, bestyrelsesmedlemmer og ejere kan oprettes som brugere.

Hvis du allerede har et login, kan du bruge login-formularen her til højre. Hvis ikke så læs nedenfor om hvordan det bliver oprettet.

Ønsker du at vide mere om de muligheder Administrationshusets onlineløsning giver, så klik her.

Gå til  intranettet her!

Background Image

Problemer med intranettet?

Opret mig som bruger

Klik her hvis du endnu ikke er oprettet og ønsker adgang til ejendommens intranet. Når formularen er udfyldt, modtager du inden for 48 timer, brugernavn og password.

Glemt password?

Er du allerede oprettet som bruger, men kan du ikke huske dit password, så klik på punket "Har du glemt dit kodeord" lige under loginboksen til højre.

Problemer med login?

Løser ovenstående ikke dit problem eller har du andre problemer med at få adgang, så kontakt os på 
tlf: 70 22 22 15.

Ofte stillede spørgsmål:


Jeg har glemt mit password. Hvordan kommer jeg ind?

Klik på glemt password lige under loginboksen her til højre. Angiv din e-mailadresse og du vil får tilsendt brugernavn og password på den angivne adresse. Den e-mailadresse du angiver skal være den adresse du har stående på din profil/den din bruger oprindelig er oprettet med. Virker dette ikke, bruger du en forkert e-mailadresse og du skal kontakte din administrator. 

Mine brugerrettigheder er ikke korrekte ? Hvordan rettes disse? 

Der er forskellige rettigheder for beboere og bestyrelsesmedlemmer. Har du ikke den rigtige status, så kontakt din administrator og bed om at få det rettet.

Jeg har tidligere haft adgang men kan pludselig ikke længere komme på ? Hvad er der sket?

Hvis du er fraflyttet ejendommen slettes din brugerprofil automatisk. Er du flyttet internt i ejendommen vil din brugerprofil ofte også blive slettet da din adgang er knyttet til lejligheden og ikke dig, personligt. Er dette tilfældet, skal du oprette dig som bruger igen. Klik her.

Hvordan ændrer jeg mine kontaktoplysninger, brugernavn og log-in?

Når du er logget ind på intranettet kan du vælge menupunktet "opdater min profil". Her kan du ændre dit brugernavn og password til noget du har let ved at huske. Du kan også angive/ændre telefonnummer og e-mailadresse. Den angivne e-mailadresse er den e-mail, som administrator kontakter dig på.